.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومين نمايشگاه تخصصي برنج شمال لغو شد

مدير اجرايي دومين نمايشگاه برنج شمال كشور گفت: دومين نمايشگاه تخصصي برنج شمال به دليل عدم استقبال تجار برنج برگزار نشد.

به گزارش شمال نیوز ، مريم پروين در گفتگو با فارس در قائمشهر اظهار داشت: دومين نمايشگاه تخصصي برنج شمال قرار بود از بيست و چهارم تا بيست و هفتم مهر ماه در محل نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران در شهرستان قائمشهر برگزار شود كه متاسفانه از سوي تجار برنج مورد استقبال قرار نگرفت.
وي افزود: تعداد متقاضيان شركت در نمايشگاه برنج به 10 نفر نيز نمي‌رسيد و برگزاري نمايشگاه با اين تعداد محدود امكانپذير نيست.
پروين تصريح كرد: نمايشگاه بين‌المللي قائمشهر يك هزار و 750 مترمربع فضاي مفيد براي استقرار غرفه‌ها دارد كه با اين تعداد متقاضي فضايي كمتر از 200 مترمربع مورد استفاده قرار مي‌گرفت.
وي در پاسخ به اين سوال كه عدم استقبال تجار ناشي از تشكيل نمايشگاه در محل نمايشگاه بين‌المللي مازندران در قائمشهر است، گفت: تجار برنج شمال كشور بيشتر در آمل، فريدونكنار و بابل حضور دارند، شايد از محل نمايشگاه استقبال نكردند.
مدير اجرايي دومين نمايشگاه برنج شمال كشور افزود: البته ممكن است برخي از تجار نيز آمادگي شركت در نمايشگاه را نداشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: توليدكنندگان ماشين‌آلات كشاورزي به نسبت تجار تمايل بيشتري براي برگزاري نمايشگاه داشتند.
پروين تاكيد كرد: تجار از اولين نمايشگاه برنج شمال كشور كه در آمل برگزار شده بود استقبال خوبي داشتند.
اولين نمايشگاه برنج شمال كشور از بيست و چهارم آبان ماه تا سوم آذر سال گذشته در مجتمع تجاري پايانه فيروزي شهرستان آمل برگزار شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1387
به درک اسفل السافلین که شرکت نکردند.این هم یک نمونه از آن مواردی که گفتم ما هیچوقت هیچی نمی شیم چون همش مشغول زیراب زنی همدیگر هستیم.
با این بهانه های واهی مثلا می خواهید بگویید طرف 40-50 کیلومتر راه را می خواهد تا قائم شهر بیاید سختش است لابد اگر نمایشگاه در ساری بود حتما با سر می آمدند.بس کنید دیگر و اینقدر آتش اختلافات موجود در استان را با خبر های اینچنینی شعله ور تر نکنید.به ولله چاه کن جایش همیشه ته چاه است.دست بردارید از این کارها و سعی کنید مثبت فکر کنید و به دیگران نفع برسانید نه اینکه منفی نگر باشید و سعی کنید نون بری کنید که مورد غضب خدا قرار می گیرید.همیشه اگر همه چیز را برای همه بخواهید دیگران هم در مورد شما همین کار را می کنند.از هر دست که بدهی از همان دست هم می گیرید که این سنت خداوند متعال است.
نا شناس 24 مهر 1387
به درک اسفل السافلین که شرکت نکردند.این هم یک نمونه از آن مواردی که گفتم ما هیچوقت هیچی نمی شیم چون همش مشغول زیراب زنی همدیگر هستیم.
با این بهانه های واهی مثلا می خواهید بگویید طرف 40-50 کیلومتر راه را می خواهد تا قائم شهر بیاید سختش است لابد اگر نمایشگاه در ساری بود حتما با سر می آمدند.بس کنید دیگر و اینقدر آتش اختلافات موجود در استان را با خبر های اینچنینی شعله ور تر نکنید.به ولله چاه کن جایش همیشه ته چاه است.دست بردارید از این کارها و سعی کنید مثبت فکر کنید و به دیگران نفع برسانید نه اینکه منفی نگر باشید و سعی کنید نون بری کنید که مورد غضب خدا قرار می گیرید.همیشه اگر همه چیز را برای همه بخواهید دیگران هم در مورد شما همین کار را می کنند.از هر دست که بدهی از همان دست هم می گیرید که این سنت خداوند متعال است.آخر چقدر تفرقه ؟ چقدر و به چه قیمتی ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.696 seconds.